2011年4月18日 星期一

Donna Lewis - I Could Be The One



I could be your sea of sand 
我可以為你變成你沙漠裡的海洋
I could be your warmth of desire 
我可以為你變成你所渴望的溫暖 
I could be your prayer of hope 
我可以為你變成為你祈禱希望的人 
I could be your gift of everyday 
我可以為你變成每一天的禮物 
I could be your tide of heaven 
我可以為你變成來自天堂的潮水 
I could be a hint of what's to come 
我可以為你得知事情發生的前的預兆 
I could be ordinary 
我也可以變平凡 
I could be the one 
我可以變成你的唯一 


I could be your blue eyed angel 
我可以為你變成藍眼天使 
I could be the storm before the calm 
我可以為你變成平靜前的暴風雨 
I could be your secret pleasure 
我可以為你變成你秘密的快樂 
I could be your well wishing well 
我可以為你變成你所想要的一切 
I could be your breath of life 
我可以為你變成你生命中的氣息 
I could be your european dream 
我可以為你變成你所夢想的歐洲 
I could be ordinary 
我也可以變平凡 
I could be the one 
我可以變成你的唯一 


I would lie here in the darkness 
我會停留在這黑暗中 
I would lie here for all time 
我將永遠停留在這 
I would lie here watching you over 
我會停留在這裡看著你來回通過 


Comfort you 
給你安慰 
Sing to you 
為你歌唱 


I could be your worry partner 
我可以為你變成擔心的夥伴 
I could be your socialite 
我可以為你變成社會名流 
I could be your green eyed monster 
我我可以為你變成綠眼怪獸 
I could be your force of light 
我我可以為你變成光明的力量 
I could be your temple garden 
我我可以為你變成聖堂的花園 
I could be your tender hearted child 
我我可以為你變成有個溫柔心腸的小孩 
I could be ordinary 
我也可以變得平凡 
I could be the one 
我可以變成你的唯一 


I would lie here in the darkness 
我會停留在這黑暗中 
I would lie here for all time 
我將永遠停留在這 
I would lie here watching you over 
我會停留在這裡看著你來回通過 
Comfort you 
給你安慰 
Sing to you 
為你歌唱 


Will i ever change the journey 
我是否將改變這趟旅程 
Will the hushed tones disappear 
這寂靜的音調是否將消失 
Oh little rita 
我的rita 
Let me hold you 
讓我擁有你 
Oh little rita 
我的rita 
Let me love you 
讓我愛你吧 


I could be your leafy island 
我可以為你變成你想要的茂盛小島 
I could be your thunder in the clouds 
我可以為你變成雲朵裡發出的雷聲 
I could be your dark enclosure 
我可以為你變成阻擋黑暗的圍牆 
I could be your romantic soul 
我可以為你變成一個浪漫靈魂 
I could be your small beginning 
我可以為你變成你的一個小小的起點 
I could be your soothing universe 
我可以為你變成一個慰藉你的宇宙 


(x3)I could be ordinary 
我也可以變的平凡 
I could be the one 
我可以變成你的唯一

沒有留言: